جنگ تعرفهها که به دوران ترامپ مربوط میشود، بازار کریپتو را تحت تأثیر قرار داده و باعث نزول قیمتها شده است. در حال حاضر، بیتکوین با کاهشی 2 درصدی به 91,100 دلار رسیده، اتر 4 درصد کاهش یافته و در 3,105 دلار معامله میشود. همچنین، سولانا 3 درصد افت کرده و به 129 دلار دست یافته است. سایر ارزهای دیجیتال نظیر XRP هم دو درصد کاهش را تجربه کرده و به 1.93 دلار رسیدهاند. در بین ارزهای تازه وارد، CC، MYX و SYRUP از پیشروهای بازار بودند و هر کدام با درصدهای خوبی رشد کردند.
اما خبرهای مثبتی هم در حال شکلگیری است! بورس نیویورک به زودی آماده راهاندازی بازار 24 ساعته و توکن شده برای سهام و ETFها است. این موضوع میتواند تأثیر زیادی بر روی نحوه دسترسی به سرمایهگذاریهای کریپتو بگذارد. همچنین، شرکت Steak 'n Shake اعلام کرده که حدود 10 میلیون دلار در بیتکوین سرمایهگذاری کرده و در حال تشکیل یک ذخیره استراتژیک از BTC برای خود است. و در جلسهای دیگر، ویتالیک بوترین که همه او را میشناسند، به لزوم مدلهای پیشرفتهتری برای حاکمیت DAO اشاره کرد که میتواند به بهبود مسئولیتپذیری و تداوم درازمدت کمک کند.
نظر کارشناسی:به نظر میرسد نوسانات اخیر در بازار کریپتو تحت تأثیر تصمیمات سیاسی است. این که NYSE به سمت توکنسازی میرود، میتواند منجر به جذب سرمایهگذاران جدید شود و بازار را دوباره رونق بخشد. همچنین، توجه ویژه ویتالیک به حکمرانی DAO میتواند در آینده به هماهنگی بیشتر و ثبات در اکوسیستم کریپتو کمک کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/3358
کپی شد!