بازارهای کریپتو در آستانه‌ی باز شدن روز دوشنبه، بیشتر در یک وضعیت ثابت قرار دارند؛ بیت کوین بدون تغییر در قیمت ۹۰,۶۰۰ دلار، اتریوم با افزایش ۱ درصدی به قیمت ۳,۱۱۰ دلار و سولانا با رشد ۲ درصدی به ۱۴۰ دلار رسیده است. اما خب، ایکس‌ارپی با کاهش ۲ درصدی به قیمت ۲.۰۴ دلار رسیده است. در بین حرکات بزرگ‌تر، ای‌پی با ۲۰ درصد و ایکس‌ام‌آر با ۱۵ درصد رشد، توانسته‌اند بر سکوهای برتر قرار بگیرند و ایکس‌ام‌آر در سطح جدیدی از ۵۹۰ دلار رسماً یک ATH جدید ثبت کرده است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در یک پیام ویدیویی ادعا کرده که اتهامات جنایی که با آن مواجه است به خاطر عدم کاهش نرخ بهره مطابق با خواسته‌های ترامپ است. از طرفی، شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر) برنامه‌ای برای معرفی «کشتگ‌های هوشمند» اعلام کرده که قیمت‌های کریپتو و سهام را به‌صورت زنده در کنار قیمت‌ها نمایش می‌دهد. همچنین، Vaneck پیش‌بینی کرده که بیت کوین تا سال ۲۰۵۰ به ۵۳ میلیون دلار خواهد رسید، با تأکید بر پذیرش درازمدت و فرضیات مربوط به تسویه‌تجارت و ذخیره‌ارزش که به رشد سالانه ۲۹ درصد کمک می‌کند.

در خبرهای دیگر، Andreessen Horowitz (A16z) موفق به جمع‌آوری ۱۵ میلیارد دلار برای حمایت از تحرک‌های آمریکایی شده است، با تأکید بر هوش مصنوعی و کریپتو. ریپل نیز تأییدیه FCA را برای گسترش پرداخت‌های کریپتو در انگلیس دریافت کرده است. BNY Mellon به تازگی سپرده‌های توکن‌شده را برای مشتریان مؤسسات و دیجیتال بومی معرفی کرده است. در لایحه‌ای جدید، محدودیت‌هایی برای نمایندگان کنگره و مقامات فدرال در استفاده از بازارهای پیش‌بینی وضع شده است. و در نهایت، تتتر ۱۸۲ میلیون دلار از USDT مرتبط با تجارت‌های نفتی ونزوئلا را مسدود کرده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)