بازار کریپتو این روزها تحت تأثیر نوسانات تعرفههای ترامپ در رنگ قرمز به سر میبرد. بیتکوین با کاهش ۲ درصدی به قیمت ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده، در حالی که اتریوم ۴ درصد کاهش را تجربه کرده و به ۳,۱۰۵ دلار رسیده است. سولانا نیز با کاهش ۳ درصدی به ۱۲۹ دلار افت کرده و ریپل به ۱.۹۳ دلار رسیده که نشاندهنده نوسانات بالای بازار است.
در مقابل، برخی از پروژههای کوچکتر مثل CC (+۱۲%)، MYX (+۵%) و SYRUP (+۴%) در نوار حرکتی مثبت قرار دارند. بورس نیویورک هم در حال آمادهسازی برای راهاندازی معاملات سهام و ETF توکنشده به صورت ۲۴ ساعته است. همچنین Steak ’n Shake حدود ۱۰ میلیون دلار در بیتکوین سرمایهگذاری کرده و یک ذخیره استراتژیک BTC برای شرکت ایجاد کرده است.
Vitalik Buterin نیز به روند بهبود مدلهای حکمرانی DAO تاکید کرده و خواستار افزایش مسئولیتپذیری، هماهنگی و پایداری درازمدت شده است. در همین حال، برمودا در حال بررسی راهاندازی یک اقتصاد ملی کاملاً روی زنجیرهای و همکاری با Coinbase و Circle برای زیرساختهای مالی توکنشده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/3296
کپی شد!