بازار کریپتو در آستانه باز شدن روز دوشنبه، در حالت تثبیت قرار دارد. بیتکوین همچنان در سطح ۹۰,۶۰۰ دلار مانده، اتر با رشدی ۱ درصدی به ۳,۱۱۰ دلار رسیده و سولانا با افزایش ۲ درصدی به ۱۴۰ دلار رسید. در حالی که ریپل ۲ درصد کاهش قیمت داشت و به ۲.۰۴ دلار رسید، ارزهای دیجیتال Ip و xmr با رشدهای ۲۰ و ۱۵ درصدی در صدر تغییرات قرار گرفتند؛ xmr موفق به ثبت رکورد جدیدی با قیمت ۵۹۰ دلار شد.
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در یک پیام ویدیویی اعلام کرد که اتهامات کیفری او به دلیل عدم کاهش نرخ بهره مطابق خواستههای ترامپ است. از سوی دیگر، شبکه اجتماعی X (توئیتر) اعلام کرد که قصد دارد «کشتاگهای هوشمند» راهاندازی کند تا قیمتهای کریپتو و سهام را به صورت زنده در کنار تلکسها نمایش دهد. همچنین، شرکت Vaneck پیشبینی کرده که قیمت بیتکوین تا سال ۲۰۵۰ به ۵۳ میلیون دلار خواهد رسید، بر اساس فرضیات در مورد پذیرش بلندمدت، تسویه معاملات و ذخیره ارزش که منجر به رشد سالانه ۲۹ درصدی میشود.
شرکت Andreessen Horowitz (A16z) موفق شد ۱۵ میلیارد دلار برای سرمایهگذاری در «پویا بودن آمریکایی» جمعآوری کند، که در آن کریپتو و هوش مصنوعی در راس قرار دارند. همچنین، ریپل مجوز FCA را برای گسترش پرداختهای کریپتو در بریتانیا دریافت کرد و BNY Mellon برای مشتریان نهادی و دیجیتال خود واریزهای توکنشده را آغاز کرد. یک لایحه جدید در کنگره پیشنهاد میکند که lawmakers و مقامات فدرال را از استفاده از بازارهای پیشبینی منع کند. در نهایت، Tether مبلغ ۱۸۲ میلیون دلار USDT را که به معاملات نفت ونزوئلا مرتبط بود، مسدود کرده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi3216s
کپی شد!