به نظر میرسد که بازار کریپتو دوباره به فضای سبز برگشته است! بیتکوین با افزایشی 3 درصدی به 95 هزار دلار رسیده و اتریوم هم با 6 درصد رشد به 3313 دلار دست یافته است. این روزها سولانا با 2 درصد افزایش ارزش خود به 145 دلار رسیده و جذب سرمایه صندوقهای ETF نیز به بالاترین حد خود در 3 ماه اخیر رسیده و نزدیک به 754 میلیون دلار برای بیتکوین و 130 میلیون دلار برای اتریوم را به خود اختصاص داده است.
در حاشیه این شادیهای بازار، خبرهای جالبی هم به گوش میرسد! تیم سولانا یکی از کارآموزان خود را به شکل غیرمنتظرهای در حال فعالیتهای ریسکپذیر میبیند و مونورو نیز به رکورد جدید خود دست یافته است. بهعلاوه، قرار است کمیته سنا در تاریخ 27 ژانویه بر روی لایحه کریپتو رأیگیری کند و بحثهایی نیز درباره مشکلات مربوط به استیبلکوینها همچنان ادامه دارد. شرکت Ethena Labs اعلام کرده که خدمات خود را از پرداخت هزینه گاز معاف کرده است!
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi3156a
کپی شد!