اخیراً بانک استاندارد چارترد اعلام کرده که زمستان ارزهای دیجیتال به پایان رسیده و نشانههایی از بهبود در بازار مشاهده میشود. عواملی مانند جنگ ایران، عرضه عمومی SpaceX و خروج ETFها که مدتهاست سایه سنگینی بر سر بازار گذاشته بودند، به نظر حالا در حال برطرف شدن هستند. اما آیا میتوان به این بهبود اعتماد کرد؟
با وجود اینکه برخی کارشناسان از چرخه جدیدی از رشد و رونق صحبت میکنند، همچنان نگرانیهایی درباره پایداری این روند وجود دارد. توجه به نهنگها و رفتار آنها در این دوران میتواند کلید فهم این وضعیت باشد. آیا این بار میتوان به صعودی بودن بازار امیدوار بود؟
نظر کارشناسی: در حال حاضر به نظر میرسد که بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک چرخه جدید صعودی است. اما هنوز نمیتوان به راحتی از خطرات و نوسانات بازار غافل شد. پیشبینی میشود با ادامه تحولات مثبت، احتمال ورود سرمایههای جدید به بازار افزایش یابد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi2804u
کپی شد!