به تازگی گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهد هک ۳۶ میلیون دلاری پروتکل انسانیت به هکرهای کره شمالی نسبت داده میشود. بر اساس اطلاعات ارائهشده از سوی شرکت Quantstamp، در این هک از یک ایمیل تقلبی مرتبط با صرافی Bithumb استفاده شده که این اقدام، شک و شبههها درباره نقش این گروههای تهدیدآمیز را تقویت میکند.
مثل همیشه، دنیای ارزهای دیجیتال و فعالیتهای غیرقانونی دست به دست هم میدهند و بد نیست که این موضوع را جدی بگیریم. با توجه به ادعاهای جدید، امنیت پروتکلها و پلتفرمهای مختلف باید در صدر اولویتهای توسعهدهندگان قرار داشته باشد. فراموش نکنید که در دنیای دیفای و ارزهای دیجیتال، حتماً از منابع معتبر و امن استفاده کنید!
نظر کارشناسی:با توجه به این حادثه، به نظر میرسد که هکرهای کره شمالی در تلاشند تا به روشهای نوین و پیچیدهتر برای سرقت اطلاعات و داراییهای دیجیتال روی بیاورند. این امر میتواند زنگخطر جدی برای سرمایهگذاران باشد و به پیشرفتهای امنیتی بیشتری در حوزه ارزهای دیجیتال نیاز دارد. پیشنهاد میکنیم مرتباً اطلاعات خود را در زمینه امنیت سایبری بهروز کنید و از منابع معتبر برای سرمایهگذاری استفاده کنید.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi2532y
کپی شد!