برای اولین بار در سال 2026، بازار کریپتو به یک افت خفیف برخورد کرده است و بیت کوین با کاهش 2% به قیمت 92,000 دلار رسیده است. اتریوم هم با افت 1%، به قیمت 3,210 دلار و سولانا هم با کاهش 1% در سطح 138 دلار قرار دارد. این روزها بازار کریپتو با توجه به قیمت های بالای خود در حال نوسان است و باید دید آیا این افت مداوم خواهد بود یا خیر.

در سوی دیگر، مورگان استنلی با ارائه پرونده‌ای برای ETFهای بیت کوین، اتریوم و سولانا، نشانگر تمایل مؤسسات بزرگ به ورود به دنیای کریپتو است. همچنین، سنای ایالات متحده برنامه‌ریزی کرده که هفته آینده رأی‌گیری مهمی را برای لایحه ساختار بازار کریپتو انجام دهد. از سوی دیگر، Hyperliquid نیز نقشه پیشرفت خود را منتشر کرده که با توجه به آن، شایعاتی در مورد ایردراپ بعدی شکل گرفته است.

نیاز به ذکر است که شبکه اتریوم در یک روز، رکورد 2 میلیون تراکنش را ثبت کرده و تلگرام نیز خبر داده که در طول سال گذشته 450 میلیون دلار از دارایی‌های TON خود را به فروش رسانده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)