این روزها بازار کریپتو کمی قرمزتر از همیشه به نظر می‌رسد در حالی که قیمت طلا به سمت 5000 دلار پیش می‌رود و نقره نیز به 100 دلار نزدیک می‌شود. با نگاهی به وضعیت بازار، بیت‌کوین 1% کاهش یافته و به 89100 دلار رسیده، اتریوم 2% نزول کرده و به 2925 دلار رسیده و سولانا نیز به 127 دلار افت کرده است. اما در کنار این کاهش‌ها، برخی از ارزهای دیجیتال مانند ZRO (+15%)، AXS (+10%) و DASH (+8%) در میان بالاترین حرکت‌کنندگان قیمت قرار دارند.

شرکت Ledger که در زمینه تولید کیف پول‌های دیجیتال فعال است، در حال آماده‌سازی برای یک IPO با ارزشی 4 میلیارد دلار است و برای این منظور از بانک‌های بزرگ مثل گلدمن ساکس، جفریز و بارکلیز کمک می‌گیرد. در خبری دیگر، مدیرعامل Ripple، برد گارلینگ‌هاوس، پیش‌بینی کرده که کریپتوها ممکن است تا سال 2026 به قله‌های جدیدی دست یابند، چرا که تحرکات نظارتی و شرکت‌های نهادی به عنوان عوامل محرک اصلی شناخته می‌شوند. همچنین، رئیس‌جمهور پیشین، دونالد ترامپ، به JPMorgan به دلیل اقداماتی با انگیزه سیاسی شکایت کرده و درخواست 5 میلیارد دلار غرامت کرده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)