بازارهای کریپتو رنگی تیره به خود گرفتهاند و تحت تأثیر نوسانات تعرفههای ترامپ، بیتکوین با افت 2 درصدی به 91,100 دلار رسیده است. اتریوم 4 درصد نزول دارد و به 3,105 دلار رسیده، در حالی که سولانا 3 درصد کاهش به 129 دلار و XRP نیز 2 درصد به 1.93 دلار افت کرده است. اما جالب اینکه CC (افزایش 12 درصد)، MYX (افزایش 5 درصد) و SYRUP (افزایش 4 درصد) در صدر حرکات بازار قرار دارند.
بورس نیویورک (NYSE) به طور رسمی مشغول آمادهسازی برای معاملات توکنیزه شده به صورت 24 ساعته در طول هفته است. همچنین، Steak ’n Shake حدود 10 میلیون دلار در بیتکوین سرمایهگذاری کرده و یک ذخیره استراتژیک بیتکوین راهاندازی کرده است. ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، در مورد نیاز به مدلهای مدیریتی پیچیدهتر برای DAOها تأکید کرد تا مسئولیتپذیری و هماهنگی بهتر و پایداری بلندمدت را افزایش دهد. برمودا نیز برنامهریزی برای یک اقتصاد ملی کاملاً زنجیرهای (onchain) را آغاز کرده و با Coinbase و Circle در زمینه پرداختها، هویت و زیرساختهای مالی توکنیزه همکاری میکند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi2209a
کپی شد!