بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز با ۲ درصد افزایش به ۳.۲۲ تریلیون دلار رسید و ارزهای اصلی همچنان در حال صعود هستند. بیت‌کوین با ۱ درصد رشد به ۹۳,۷۸۰ دلار، اتریوم با ۲ درصد افزایش به ۳,۲۴۰ دلار و سولانا نیز با ۳ درصد رشد به ۱۳۹ دلار رسید. همچنین، ایکس‌آرپی ۱۲ درصد جهش داشته و به ۲.۳۷ دلار رسیده است.

در این میان، رمزارزهای RENDER (+۱۸٪)، SUI (+۱۸٪) و LIT (+۱۵٪) از جمله برندگان بزرگ بازار بودند. بانک آمریکا به طور رسمی توصیه‌های خود در زمینه ارزهای دیجیتال را برای مشتریان ثروتمند آغاز کرد و پیشنهاد کرد تا ۴ درصد از پرتفوی خود را به این بازار اختصاص دهند. مورگان استنلی نیز درخواست ایجاد یک اعتماد سولانا را به SEC ارائه داده است. در این راستا، گلدمن ساکس امروز کوین بیس را به رتبه «خرید» ارتقا داد و همزمان رتبه eToro را تنزل داد.

وزیر دارایی ژاپن نیز به ادغام عمیق‌تر ارزهای دیجیتال، از جمله کاهش مالیات‌ها و اصلاحات در سطوح تبادل، رای مثبت داده است. ویتالیک بوترین اعلام کرد که اتریوم به طرز مؤثری «تراژدی بلاکچین» را با ایجاد تعادل بین تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری از طریق نقشه‌راه لایه دومش حل کرده است. در حالی که گام‌های جدیدی در بازار برداشته می‌شود، صرافی کرکن در حال بررسی گزارشاتی مبنی بر فروش اطلاعات مشتریان در دارک وب پس از یک احتمال نقض امنیتی است. کاربران لجر نیز به خاطر نقض اطلاعاتی که شامل جزئیات تماس مشتریانشان بوده، در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)