بازارهای کریپتو بعد از این که ترامپ درباره تعرفه‌های اتحادیه اروپا تغییر موضع داد، به وضعیت سبز و صعودی برگشته‌اند. بیت‌کوین با ۲ درصد افزایش به قیمت ۸۹,۹۰۰ دلار، اتریوم با ۲ درصد رشد به ۲,۹۹۵ دلار، و سولانا با ۲ درصد صعود به ۱۳۰ دلار رسیدند. در این بین، XRP هم ۳ درصد بالا رفت و به ۱.۹۴ دلار رسید. ارزهای دیجیتال CC (۱۵٪)، SKY (۱۱٪) و SAND (۱۰٪) جزو پیشتازان افزایش قیمت بودند.

بازار کریپتو شاهد liquidation بیش از ۱ میلیارد دلار بود در حالی که بیت‌کوین پس از اینکه ترامپ از تعرفه‌های پیشنهادی عقب‌نشینی کرد، به طور قابل توجهی جهش کرد. ویتالیک بوترین نیز پیشنهاد استیکینگ DVT بومی را برای تقویت امنیت و تمرکززدایی اتریوم مطرح کرد که نشان‌دهنده ادامه آزمایشات در سطح پروتکل است. در ادامه، BitGo اعلام کرد که IPO خود را با قیمت ۱۸ دلار برای هر سهم انجام می‌دهد که ارزش کلی آن به حدود ۲ میلیارد دلار می‌رسد. همچنین کمیته کشاورزی سنا تایید کرد که نسخه آن‌ها از قانون Clarity به رغم عدم حمایت دو حزبی، به زودی پیش می‌رود.

در خبری دیگر، وام‌دهنده مسکن Newrez در حال بررسی این است که آیا می‌توان بیت‌کوین و اتریوم را در شرایط احراز صلاحیت وام مسکن لحاظ کرد و ارزش‌گذاری‌های کاهشی برای کاهش نوسانات کریپتو را اعمال کند. مقامات هنگ کنگ هم در تلاشند تا مجوزهای استیبل‌کوین را تحت یک چارچوب جدید که الزامات سخت‌گیرانه‌ای را تعیین می‌کند، ارائه دهند. دادگاه‌های روسیه نیز اعلام کردند که ارزهای دیجیتال در قانون به عنوان دارایی محسوب می‌شوند که این یک پیش‌قضیه قانونی برای پرونده‌های آینده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)