بازار جهانی کریپتو بار دیگر به رشد خود ادامه داد و با افزایش 2 درصدی به 3.22 تریلیون دلار رسید. بیت کوین با 1 درصد افزایش به 93,780 دلار رسیده، اتریوم 2 درصد رشد کرده و به 3,240 دلار رسیده و سولانا هم 3 درصد بالا رفته و به 139 دلار رسید. اما قهرمان این دور از رقابت، XRP بود که با افزایش 12 درصدی به 2.37 دلار رسید.

از دیگر اتفاقات جذاب این هفته، می‌توان به راه‌اندازی مشاوره‌های کریپتویی بانک آمریکا برای مشتریان ثروتمند اشاره کرد که تا 4 درصد از پرتفو آنها به این دارایی‌ها اختصاص می‌یابد. همچنین، مorgan Stanley برای یک تراست سولانا درخواست داده و گلدمن ساکس، کوین بیس را به وضعیت «خرید» ارتقا داد در حالی که همزمان، رتبه eToro را کاهش داد. وزیر دارایی ژاپن نیز از ادغام عمیق‌تر ارزهای دیجیتال حمایت کرده و پیشنهاداتی برای کاهش مالیات‌ها و اصلاحات در سطح صرافی‌ها ارائه کرده ‌است.

نظر کارشناسی: روند صعودی اخیر می‌تواند نشانه‌ای از اعتماد دوباره سرمایه‌گذاران به بازار باشد. حمایت دولت ژاپن و تسهیل مقررات، احتمالاً زمینه‌ساز افزایش تقاضا خواهد شد. همچنین، با توجه به به‌روزرسانی‌های اتریوم و موفقیت در حل «معضل بلاک‌چین»، انتظار می‌رود که اتریوم در آینده نزدیک به مرزهای جدیدی دست یابد.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)