اخیراً یک منبع خبری از درز اطلاعات جدیدی در کد کلود خبر داده که نشان میدهد آنتروپیک در حال آمادهسازی برای بازگرداندن بازی فیبل ۵ است. طبق این اطلاعات، احتمالاً این بازی به عنوان بخشی از طرحهای اشتراک هفتگی ارائه خواهد شد و دیگر به صورت جداگانه به فروش نخواهد رسید.
این تغییر به نظر میرسد که از سوی آنتروپیک به منظور تسهیل دسترسی بیشتر به بازیکنان و همچنین افزایش اشتراکهای ماهیانه اتخاذ شده باشد. حالا باید منتظر بمانیم ببینیم که این تصمیم چطور بر جامعه گیمرها و همچنین بازار تأثیر خواهد گذاشت.
نظر کارشناسی:با توجه به این که بازگشت فیبل ۵ به نوعی نشاندهنده تغییر در استراتژی آنتروپیک است، ممکن است شاهد افزایش تعداد اشتراکها و همچنین افزایش تقاضا برای محصولات این شرکت باشیم. همچنین، این رویکرد میتواند به ایجاد رقابت بیشتر در بازار بازیها منجر شود. بالاتر رفتن رضایت کاربران از این طرح نیز میتواند به بهبود شهرت برند آنتروپیک کمک کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi18253x
کپی شد!