اخیراً یک نشت کننده اطلاعات، در کد Claude به رشتههای جدیدی برخورد کرده است که نشان میدهد آنتروپیک قصد دارد فیبل 5 را بر اساس طرحهای اشتراکی ارایه کند، نه بهصورت جداگانه مانند گذشته. این موضوع میتواند خبر خوبی برای طرفداران این بازی باشد که حالا در برنامههای اشتراکی خود امکان استفاده از آن را خواهند داشت.
با توجه به این تغییر، به نظر میرسد آنتروپیک به دنبال افزایش تعامل و استفاده کاربران از خدمات خود است. این استراتژی میتواند به جذب بیشتر کاربران و افزایش وفاداری آنها کمک کند، مخصوصاً در دنیای رقابتی امروزی.
نظر کارشناسی:با اجرای این طرح، آنتروپیک ممکن است بتواند رکوردهای جدیدی در جذب کاربران ثبت کند. به علاوه، این حرکت میتواند نشانهای از تحولی بزرگ در نحوه ارائه محتوا و بازیها باشد. پیشبینی میکنیم که این اشتیاق جدید کاربران در نهایت به افزایش سهم بازار آنتروپیک منجر شود.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi17675m
کپی شد!