اخیراً اطلاعاتی از باگ‌های کد Claude فاش شده که نشان می‌دهد انتروپیک در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت بازی Fable 5 است. بر اساس این شواهد، به نظر می‌رسد که استفاده از Fable 5 در برنامه‌های اشتراکی تعبیه شده و دیگر به صورت جداگانه فروخته نخواهد شد.

این تغییر می‌تواند باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان و علاقمندان به این مجموعه شود و احتمالاً به دلیل الگوی جدید درآمدزایی، بازگشت آن به عنوان یک بازی رایگان یا با حق عضویت، بسیار جذاب خواهد بود. با این شرایط، دوستداران این عنوان می‌توانند به راحتی به محتوای جدید دسترسی پیدا کنند و از تجربه‌ای فراگیر بهره‌مند شوند.

نظر کارشناسی:

این تصمیم می‌تواند به افزایش پایگاه کاربران Fable 5 منجر شود و در نهایت جذب مخاطب بیشتری را به دنبال داشته باشد. اگر این بازی با کیفیت بالا و محتواهای جذاب عرضه شود، می‌تواند به یک موفقیت بزرگ تبدیل گردد. در نهایت، انتروپیک باید مراقب باشد که با ایجاد تعادل بین کیفیت و کمیت، انتظارات را برآورده کند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)