اخیراً یک افشاگر در کد کلود، خطوط جدیدی را کشف کرده که به نظر میرسد آنتروپیک در حال برنامهریزی برای بازگشت فیبل ۵ است. طبق این اطلاعات، نام این بازی به طور هفتگی در طرحهای اشتراکی وجود دارد و به صورت جداگانه فروخته نخواهد شد، در حالی که قبلتر این بازی به صورت مستقل عرضه میشد.
این تغییر میتواند نشاندهنده یک استراتژی جدید در بازار باشد، جایی که آنتروپیک سعی دارد با افزودن محتوا و تجربیات جدید به کاربران، توجه بیشتری را به سرویسهای اشتراکی خود جلب کند. باید دید آیا این گام میتواند به افزایش محبوبیت فیبل ۵ کمک کند یا خیر!
نظر کارشناسی: با توجه به تمایل روزافزون کاربران به مدلهای اشتراکی، این حرکت آنتروپیک میتواند برای جذب کاربران جدید و وفادار به برند، بسیار مؤثر باشد. همچنین، این تغییر احتمالاً باعث افزایش درآمد پایدار برای این شرکت خواهد شد. انتظار میرود که با این اقدامی موفق، آنتروپیک بخواهد نمونههای بیشتری از بازیهای پرطرفدار را در طرحهای اشتراکی خود معرفی کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi171164
کپی شد!