به تازگی یک لو دهنده، کدهای جدیدی را در پروژه کلاود پیدا کرده که حاکی از این هستند که احتمالاً فیبل ۵ به اشتراکهای هفتگی وارد خواهد شد. این اقدام بر خلاف روشهای قبلی است که این بازی به صورت جداگانه فروخته میشد.
اگر این خبر واقعیت داشته باشد، میتواند تحولی بزرگ در نحوه دسترسی به فیبل ۵ به وجود آورد و بازیکنان را به سمت اشتراکی کردن تجربههای خود سوق دهد. این موضوع به خصوص برای علاقمندان به این بازی بسیار هیجانانگیز است و به نظر میرسد که آنتروپیک قصد دارد تا با ارائه این گزینه، توجه بیشتری به بازار جلب کند.
نظر کارشناسی:با افزایش تمایل کاربران به مدلهای اشتراکی، این تغییر میتواند آنتروپیک را در موقعیت بهتری قرار دهد. همچنین؛ اگر فیبل ۵ به طور موفق وارد بازار شود، ممکن است دیگر توسعهدهندگان بازی نیز به این مدل روی آورند. در نهایت، این تصمیم میتواند به افزایش سهم بازار آنتروپیک کمک کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi16875h
کپی شد!