به تازگی یک منبع خبری اطلاعات جدیدی را از کد کلود کشف کرده که نشان می‌دهد آنتروپیک در حال آماده‌سازی برای بازگشت فیبل ۵ است. این بار اما قرار است که این بازی به‌عنوان بخشی از پلن‌های اشتراکی ارائه شود و دیگر به‌صورت جداگانه به فروش نخواهد رسید.

این تغییر در مدل تجاری می‌تواند به معنای استفاده بیشتر افراد از فیبل ۵ باشد و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده آن را به شدت داغ کند. با توجه به رقابت‌های شدید در این حوزه، آنتروپیک امیدوار است با این اقدام، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

نظر کارشناسی:

با توجه به شرایط کنونی بازار و درخواست بالای کاربران برای فیبل، این تصمیم می‌تواند به ایجاد رونق و جلب توجه بیشتر کاربران منجر شود. همچنین، ادغام بازی در اشتراک‌های ماهیانه می‌تواند به افزایش وفاداری مشتری‌ها کمک کند. به‌طور کلی، این اقدام ممکن است زمینه‌ساز رشد و توسعه‌های جدیدی برای آنتروپیک باشد.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)