اخیراً یک نشتدهنده موفق به کشف رشتههای جدیدی در کد کلاود شده که نشان میدهد احتمالاً آنتروپیک در حال آمادهسازی برای بازگشت فیبل ۵ است. بر اساس این اطلاعات، استفاده از فیبل ۵ به صورت هفتگی در طرحهای اشتراکی گنجانده خواهد شد و دیگر بهطور جداگانه فروخته نخواهد شد، چیزی که قبلاً شاهد آن بودیم.
این تغییر میتواند به بازیبازان و طرفداران این سری محبوب این امکان را بدهد که به راحتی و به صورت مکرر به محتوای جدید دسترسی پیدا کنند. کارشناسان بر این باورند که این اقدام میتواند تقاضا برای اشتراکهای آنتروپیک را افزایش دهد و تجربه بازی را برای کاربران بهبود ببخشد.
نظر کارشناسی:این حرکت میتواند نشاندهنده تغییر استراتژی آنتروپیک باشد که بهطور واضح به دنبال جذب بیشتر مشتریها و افزایش ارزش برند خود است. همچنین، این نشانهها ممکن است بر روی روند اشتراکهای دیگر رقبا تأثیر بگذارد و بازار را دگرگون کند. به احتمال زیاد، این خبر میتواند باعث افزایش توجهات به این شرکت و بازی فیبل ۵ شود.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi157730
کپی شد!