جالب است! ICE و OKX به تازگی اعلام کردند که همکاری خود را برای پیشبرد توکنیزاسیون و زیرساختهای داراییهای دیجیتال آغاز کردهاند. این دو غول کریپتویی در یک پروژه مشترک که توسط فرماندار پیشین نیویورک مشترکاً رهبری میشود، در نظر دارند به بازار وال استریت اوراق بهادار توکنی شده را معرفی کنند. این حرکت میتواند تحولی بزرگ در نحوه معامله و سرمایهگذاری در بازارهای مالی ایجاد کند.
با گسترش و توسعه زیرساختهای دیجیتالی، انتظار میرود که سرمایهگذاران بیشتری به سمت این نوع از داراییها جذب شوند. این همکاری نهتنها به نفع ICE و OKX خواهد بود، بلکه میتواند به ایجاد یک بازار جدید و پر رونق برای توکنها و اوراق بهادار دیجیتال در ایالات متحده کمک کند.
نظر کارشناسی:این همکاری بین ICE و OKX میتواند نقطه آغاز تحولاتی بزرگ در جهان مالی باشد. پیشبینی میشود که ورود اوراق بهادار توکنی شده به وال استریت، به شدت بر بازار کریپتو تأثیر بگذارد و احتمالاً شاهد افزایش فعالیت نهنگها در این فضا خواهیم بود. همچنین، به نظر میرسد که این اقدام میتواند اعتماد عمومی را به عرصه داراییهای دیجیتال بیشتر کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi14719z
کپی شد!