تازه‌ترین خبر از دنیای مالی به‌گفته‌ی ICE و OKX این است که این دو غول دنیای مالی تصمیم گرفته‌اند تا به کمک هم اوراق بهادار توکنی را به وال استریت بیاورند. این همکاری که به‌دنبال تقویت زیرساخت‌‌های توکنی‌سازی و دارایی‌های دیجیتال است، تحت سرپرستی مشترک یکی از مقامات سابق ایالت نیویورک صورت می‌گیرد.

هدف این تیم به‌کارگیری فناوری‌های نوآورانه برای بهبود روند معاملات و شفافیت در بازار است. در حالی که بازار کریپتو همچنان در حال تکامل و دگرگونی است، این همکاری نویدبخش روزهای روشنی برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به دارایی‌های دیجیتال خواهد بود.

نظر کارشناسی: با ورود اوراق بهادار توکنی به وال استریت، انتظار می‌رود که جذابیت بازار برای سرمایه‌گذاران افزایش یابد. این اقدام می‌تواند باعث تسهیل معاملات و کاهش هزینه‌ها شود. در نهایت، به نظر می‌رسد این همکاری دلیلی برای افزایش تمایل نهنگ‌ها به سرمایه‌گذاری در این حوزه باشد.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)