یک خبر جذاب در دنیای ارزهای دیجیتال! اندرو کومو، رئیس سابق ایالت نیویورک، بهعنوان co-chair پروژه مشترکی که بین صرافی OKX و بورس بینالمللی (ICE) راهاندازی میشود، انتخاب شده است. این همکاری، همکاری سنتی مالی و دنیای کریپتو را با هم ترکیب میکند و قرار است انقلابی در این حوزه بهوجود آورد.
البته هنوز این طرح باید از تایید نهادهای نظارتی عبور کند، اما شروع کار کومو با OKX از سال ۲۰۲۳ نویدبخش آیندهای روشن برای این همکاری است. بهنظر میرسد که این اتحاد میتواند در تسهیل دسترسی به خدمات مالی و افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در سطح جهانی مؤثر باشد.
نظر کارشناسی: این همکاری میتواند به افزایش پایداری بازار ارزهای دیجیتال کمک کند و نوید یک روند صعودی قوی را بدهد. همچنین، با توجه به تجربه کومو در سیاست، احتمال جلب حمایتهای بیشتر دولتی برای صنعت کریپتو افزایش مییابد. در نهایت، این طرح میتواند به اعتباری بینالمللی برای OKX و ICE تبدیل شود.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/14057
کپی شد!