همه ما میدانیم که دنیای مالی به سرعت در حال تحولی اساسی است و حالا خبر جدیدی از همکاری بین OKX و بورس بینالمللی (ICE) به گوش میرسد که تحت رهبری اندرو کومو، فرماندار پیشین نیویورک، شکل خواهد گرفت. این همکاری که به زودی از راه خواهد افتاد، نیازمند تاییدیههای قانونی است، اما با توجه به پیشینه کومو و رویکرد جسورانهاش، میتوان امیدوار بود که در این زمینه موفق عمل کند.
کومو از سال 2023 به همکاری با OKX پرداخته و اکنون به عنوان دو نفرهای مشترک با ICE در این پروژه نقش کلیدی ایفا خواهد کرد. بیشک این همکاری میتواند نقطه عطفی در ارتباط بین سیستمهای مالی سنتی و دنیای ارزهای دیجیتال باشد و به ایجاد فرصتهای نوینی برای سرمایهگذاران کمک کند.
نظر کارشناسی:به نظر میرسد این همکاری میتواند منجر به رشد بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال شود. ترکیب تجارب کومو و قابلیتهای OKX و ICE احتمالاً به جذب سرمایهگذاران جدید کمک خواهد کرد. به ویژه، اگر قوانین و مقررات به درستی شکل بگیرند، میتوان انتظار رشد صعودی در این حوزه را داشت.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi136504
کپی شد!