شرکت ICE و OKX با همدیگر همکاری می‌کنند تا پروژه‌ای جدید در زمینه توکنیزه کردن اوراق بهادار را به وال استریت بیاورند. این دو غول صنعت ارزهای دیجیتال می‌خواهند به‌وسیله زیرساخت‌های دیجیتال، به‌عنوان پیشگامان تحولات این بازار عمل کنند. جالب اینجاست که این همکاری تحت رهبری مشترک یک شخصیت شناخته‌شده، رئیس سابق ایالت نیویورک، صورت می‌گیرد.

تاکید آنها بر روی پیشرفت توکنیزه کردن اوراق بهادار می‌تواند تحولی بزرگ در آینده‌ای نزدیک برای بازارهای مالی به ارمغان بیاورد. این گام می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاران جدید و ایجاد فرصتی برای دسترسی راحت‌تر به بازارهای مالی منجر شود، دنیای امروز را به سمتی حرکت می‌دهد که بیشتر به تجربیات دیجیتال وابسته شده است.

نظر کارشناسی:

این همکاری می‌تواند نشان‌دهنده دیدگاه ملایمی نسبت به آینده ارزهای دیجیتال و توکن‌ها باشد. با توجه به پیشرفت‌های اخیر در زیرساخت‌های مالی، احتمالاً ما شاهد ورود نهادهای بزرگ مالی به این فضا خواهیم بود. این تغییرات می‌تواند به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و تقویت بازار واقعی ارزهای دیجیتال منجر شود.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)