خبرهای داغ! ICE (شرکت مادر بورس نیویورک) و OKX (صرافی بزرگ ارز دیجیتال) به تازگی اعلام کردند که در یک پروژه مشترک همکاری می‌کنند تا زیرساخت‌های توکنی و دارایی‌های دیجیتال را پیشرفت دهند. این همکاری به ریاست مشترک فرماندار سابق نیویورک، قرار است به صورت جدی روی توانمندسازی بازارهای مالی متمرکز شود.

با توجه به تغییرات سریع و روزافزون در دنیای مالی، این دو غول به دنبال این هستند که با استفاده از توکن‌ها، امکانات جدیدی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند. به این ترتیب، شاید شاهد تسهیل مبادلات و ایجاد فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری برای طرفداران ارزهای دیجیتال باشیم.

نظر کارشناسی: با رشد روزافزون استفاده از توکن‌ها، این حرکت می‌تواند به ایجاد فرصت‌های جدید در بازارهای مالی کمک کند. همچنین، این همکاری می‌تواند نویددهنده ورود مؤسسات مالی بیشتری به عرصه ارزهای دیجیتال باشد. در نهایت، باید دید آیا این تغییرات باعث افزایش اعتماد به دارایی‌های دیجیتال خواهد شد یا خیر.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)