هم‌اکنون خبرهای جالبی از دنیای ارزهای دیجیتال به گوش می‌رسد! اندرو کوئوومو، فرماندار سابق ایالت نیویورک، به عنوان یکی از رئیسان مشترک پروژه‌ای که بین صرافی معروف OKX و بورس بین‌المللی (ICE) راه‌اندازی می‌شود، معرفی شده است. این همکاری درحال بررسی مجوزهای قانونی است، اما حالا این دو نهاد با همدیگر به دنبال ایجاد یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مالی ترکیبی در دنیای سنتی و دیجیتال هستند.

کوئوومو از سال 2023 با OKX همکاری خود را آغاز کرده و می‌توان گفت که او تجربه کافی برای هدایت این نوع از پروژه‌ها دارد. به نظر می‌رسد این همکاری باعث افزایش اعتبار و نفوذ ارزهای دیجیتال در بازارهای مالی سنتی خواهد شد و تعاملات بیشتری را بین دو دنیای مالی برقرار خواهد کرد.

نظر کارشناسی:

با توجه به رهبری اندرو کوئوومو، این پروژه می‌تواند فرصتی عالی برای جذب سرمایه‌گذاران تازه‌کار و معتبر ایجاد کند. انتظار می‌رود که این همکاری تاثیر مثبت و قابلی بر روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال بگذارد. در نهایت، این همکاری می‌تواند پلی برای رسیدن به آینده‌ای بهتر برای ارزهای دیجیتال باشد.

منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)