خبرهای هیجانانگیزی به گوش میرسد! شرکت Ice و پلتفرم تبادل OKX به تازگی اعلام کردند که قصد دارند با همدیگر به پیشبرد توکنизация و زیرساخت داراییهای دیجیتال بپردازند. این همکاری در یک شرکت مشترک شکل میگیرد که به طور مشترک ریاست آن را یکی از فرمانداران سابق نیویورک بر عهده خواهد داشت.
این همکاری میتواند فصل جدیدی در بازار مالی ایجاد کند و به ورود داراییهای توکنشده به وال استریت کمک کند. با توجه به افزایش علاقه به سرمایهگذاریهای دیجیتال و توکنها، این دو غول مالی احتمالاً در آیندهای نزدیک تأثیرات قابل توجهی بر بازار خواهند گذاشت!
نظر کارشناسی: شکست مرزهای سنتی بازارهای مالی به کمک توکنسازی، میتواند فرهنگ سرمایهگذاری را تغییر دهد. اگر ICE و OKX موفق شوند در این راستا پیشرفتهایی را رقم بزنند، میتوانیم شاهد رشد چشمگیری در پذیرش داراییهای دیجیتال باشیم. همچنین، این همکاری احتمالاً انگیزهای برای سایر شرکتها خواهد شد تا به دنیای توکنها وارد شوند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi13017d
کپی شد!