سلام به دنیای جذاب کریپتو! خبر داریم که اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک، به تازگی همکاری هیجان‌انگیزی را با پلتفرم OKX آغاز کرده و به زودی رهبری یک پروژه مشترک بین OKX و بورس بین‌المللی (ICE) را بر عهده می‌گیرد. این پروژه هنوز نیاز به تاییدات قانونی دارد، ولی بازرگانان و سرمایه‌گذاران باید آماده‌ی یک تحول بزرگ در عرصه مالی باشند.

کومو که در سال 2023 به OKX پیوست، حالا به عنوان یکی از دو رئیس این پروژه عمل خواهد کرد. انتظار می‌رود این همکاری، زمینه‌ساز ادغام دارایی‌های دیجیتال با بازارهای سنتی و در نتیجه، ایجاد فرصت‌های جدید برای نوآوری در صنعت مالی باشد. کم‌کم دنیای سنتی مالی و کریپتو به هم نزدیک‌تر می‌شود!

نظر کارشناسی:

این همکاری می‌تواند نشانه‌ای از تغییرات بزرگ در صنعت مالی باشد و به کاهش بن‌بست‌های قانونی در کریپتو کمک کند. با توجه به سابقه اندرو کومو، احتمالاً می‌توانیم منتظر سیاست‌گذاری‌هایی باشیم که تعامل بین دو دنیای مالی را تسهیل کند. همچنین، سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت برای بهبود سبد سرمایه‌گذاری‌های خود بهره‌برداری کنند.

منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)