پروژه جدیدی که به تازگی راه‌اندازی شده، همکاری هیجان‌انگیزی بین OKX و بورس بین‌المللی (ICE) است که به زودی تحت رهبری اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک، آغاز می‌شود. اگرچه این طرح هنوز نیاز به تاییدیه‌های نظارتی دارد، اما همه امیدها به این است که بتواند تحولی شگرف در دنیای مالی به وجود آورد.

کومو که از سال 2023 با OKX همکاری داشته، حالا به عنوان رئیس مشترک این پروژه اقدام می‌کند. او تجربه‌ی بسیاری در حیطه‌های مالی و دولتی دارد و می‌تواند راه را برای ادغام بهتر دو دنیای سنتی و جدید هموار کند.

نظر کارشناسی:

این همکاری می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاران سنتی به بازار کریپتو کمک کند و به انتقال‌دهندگان ارزش اوراق بهادار از دنیای سنتی به دنیای دیجیتال سرعت بخشد. همچنین، انتظار داریم که اقدام‌های نظارتی در این مسیر به‌وجود بیایند و محیطی امن‌تر برای معامله‌گران فراهم کنند. در مجموع، این اتحاد می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای آینده‌ی ارزهای دیجیتال باشد.

منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)