خبری داغ از دنیای کریپتو! شرکت ICE و پلتفرم OKX تصمیم دارند تا با همکاری یکدیگر، بتوانند مسیر ورود داراییهای توکنیزه شده به وال استریت را هموار کنند. این دو غول در حال ایجاد یک پروژه مشترک هستند که توسط فرماندار پیشین نیویورک، رهبری میشود. این اقدام میتواند به معنی تحولاتی بزرگ در زیرساختهای دیجیتال و توکنسازی باشد.
همکاری بین ICE و OKX نه تنها تکنولوژیهای جدید را به عرصه بازار سهام میآورد، بلکه فرصتی برای سرمایهگذاران جدید در بازار خواهد بود. با افزایش تمایل به توکنسازی، این پروژه میتواند در بلندمدت به نفع بازارهای مالی و سرمایهگذاران باشد و شرایط جدیدی را فراهم آورد.
نظر کارشناسی:تلاشهای ICE و OKX برای توکنسازی ممکن است نقطه عطفی در صنعت مالی باشد. این همکاری میتواند باعث افزایش اعتبار کریپتو در سطح جهانی شود. پیشبینی میشود که ورود این فناوری به بازار باعث ایجاد رقابت بیشتر و نوآوری در بخشهای مالی گردد.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi12620p
کپی شد!