کمپانیهای ICE و OKX در یک همکاری جدید، تصمیم دارند زیرساختهای توکنیزاسیون و داراییهای دیجیتال را به وال استریت بیاورند. این اقدام ناب رونمایی از فرصتهای جدیدی برای سرمایهگذاران و شرکتهای فعال در بازارهای مالی خواهد بود. جالب اینجاست که این پروژه تحت سرپرستی مشترک فرماندار سابق نیویورک، که سابقهای طولانی در صنعت مالی دارد، هدایت میشود.
این همکاری میتواند به عنوان یک نقطه عطف در روند پیشرفت تکنولوژی بلاکچین و پذیرش داراییهای دیجیتال در بازارهای سنتی به شمار آید. با توجه به شرایط فعلی بازار و نیاز به نوآوری در روشهای سرمایهگذاری، این گام میتواند فرصتهای جدیدی برای نهنگها و سرمایهگذاران خرد فراهم کند.
نظر کارشناسی: با ورود توکنهای اوراق بهادار به بازار، شاهد تغییرات عمدهای در نحوه سرمایهگذاری خواهیم بود. این همکاری میتواند به افزایش شفافیت و کارایی در بازار کمک کند. همچنین، ممکن است باعث جذب سرمایهگذاریهای بیشتری به سمت داراییهای دیجیتال شود.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi12444z
کپی شد!