خبرهای جدید به ما میگویند که اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک، به تازگی به عنوان یکی از روسای مشترک همکاری بین OKX و بورس بینالمللی (ICE) منصوب شده است. این همکاری به زمینههای مالی سنتی و رمزارزها مربوط میشود و با هدف ایجاد نوآوری در این بخشها اجرایی خواهد شد. البته این پروژه هنوز به تأیید نهادهای نظارتی نیاز دارد.
اندرو کومو از سال 2023 همکاری خود را با OKX آغاز کرده و حالا با ورودش به این مقام، به نوعی یک پل بین دنیای سنتی مالی و دنیای رمزارزها ایجاد خواهد کرد. این همکاری نه تنها به افزایش قابلیتهای OKX کمک میکند، بلکه میتواند بستر مناسبی برای خدمات جدید در حوزه رمزارزها فراهم آورد.
نظر کارشناسی:این همکاری میتواند تحولی بزرگ در زمینه پذیرش رمزارزها توسط نهادهای مالی سنتی ایجاد کند. با توجه به تجربه کومو در مدیریت امور عمومی، انتظار میرود او بتواند موانع نظارتی را بهتر شناسایی و مدیریت کند. در نهایت، این طرح ممکن است به رشد بازار رمزارزها و افزایش اعتماد سرمایهگذاران کمک کند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi12440r
کپی شد!