خبر داغ این روزها پیوستن آندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک، به یک پروژه جدید بین OKX و بورس بینالمللی (ICE) است. این پروژه که هنوز منتظر تأیید نهادهای نظارتی است، قرار است بر روی تقاطع دنیای مالی سنتی و کریپتو تمرکز کند و یافتههای جدیدی را در این زمینه ارائه دهد.
کومو از سال 2023 با OKX همکاری خود را آغاز کرده و حالا به عنوان رئیس مشترک این پروژه، نقش کلیدی در شکلدهی آینده این همکاری ایفا خواهد کرد. این اقدام میتواند به نفع هر دو طرف بوده و همچنین اعتماد به بازارهای مالی دیجیتال را افزایش دهد.
نظر کارشناسی:ترکیب تجربیات مالی سنتی و پیشرفتهای کاری در عرصه کریپتو میتواند نوآوریهای جالبی به همراه داشته باشد. در آینده نزدیک، شاهد تغییرات عمدهای در نحوه تعامل بین این دو حوزه خواهیم بود. با نظارت و پشتیبانی درست، این پروژه میتواند به شدت به رشد بازار کریپتو کمک کند.
منبع: Cointelegraph (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi12338x
کپی شد!