خبرهای خوبی از دنیای ارزهای دیجیتال به گوش میرسد! ICE و OKX به تازگی اعلام کردهاند که همکاری جدیدی را آغاز کردهاند تا زیرساختهای توکنیزه کردن و داراییهای دیجیتال را در وال استریت توسعه دهند. این پروژه تحت رهبری مشترک یکی از فرمانداران پیشین نیویورک قرار خواهد گرفت که میتواند به شکلگیری تغییرات عمدهای در صنعت مالی منجر شود.
این همکاری چشمانداز جدیدی را برای سرمایهگذاران فراهم میآورد و به احتمال زیاد میتواند موج جدیدی از تحولات را در بازارهای مالی ایجاد کند. حالا که توکنیزه کردن داراییها به یک رویکرد محبوب تبدیل شده، این دو غول جدید میتوانند نقشی کلیدی در شکلگیری آیندهی فروش و خرید این نوع داراییها ایفا کنند.
نظر کارشناسی: با توجه به تحولات اخیر، به نظر میرسد که توکنیزه کردن اوراق بهادار میتواند تأثیر عمیقی بر نحوهی سرمایهگذاری و معاملهگری در بازار داشته باشد. اگر این پروژه موفق شود، احتمالاً ما شاهد ورود نهنگها به بازار خواهیم بود که میتواند فشار صعودی بیشتری را به بازار اضافه کند. به نوعی، این همکاری میتواند نقطه عطفی باشد برای پذیرش بیشتر فناوری بلاکچین در دنیای مالی.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi123316
کپی شد!