به دنبال نوسانات تعرفه‌های ترامپ، بازار رمزارزها رنگ قرمز به خود گرفته است. بیت‌کوین با افت ۲ درصدی به ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده، در حالی که اتریوم ۴ درصد کاهش یافته و به ۳,۱۰۵ دلار رسیده است. سولانا نیز با افت ۳ درصدی به ۱۲۹ دلار رسیده و ایکس‌آرپی نیز با ۲ درصد کاهش به ۱.۹۳ دلار افت کرده است. جالب است که CC (+۱۲٪)، MYX (+۵٪) و SYRUP (+۴٪) از جمله بهترین رمزارزها در این وضعیت بودند.

با این حال، خبرهای مثبتی نیز به گوش می رسد. بورس نیویورک (NYSE) به تازگی آماده‌سازی‌های لازم برای تجارت دائمی و ۲۴ ساعته سهام و ETF‌های توکنیزه شده را آغاز کرده است. همچنین، Steak ’n Shake به تازگی اعلام کرده است که حدود ۱۰ میلیون دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده و یک ذخیره استراتژیک BTC برای شرکت خود تشکیل داده است. ویتالیک باترین نیز خواستار مدل‌های حکمرانی پیشرفته‌تری برای DAOها شده است تا به بهبود پاسخگویی و پایداری بلندمدت کمک کند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)