بازار رمزارزها دوباره دچار افت شد و بیتکوین به زیر 90 هزار دلار سقوط کرد و در حال حاضر با کاهشی 2 درصدی به 89,900 دلار رسیده است. اتریوم نیز کاهش 3 درصدی را تجربه کرده و به 3,100 دلار رسیده، در حالی که سولانا و ریپل هر کدام 3 و 7 درصد کاهش قیمت داشتند و به ترتیب به 134 و 2.08 دلار رسیدهاند.
جالبتر اینکه زیکش با افتی قابل توجه 19 درصدی مواجه شد، چرا که تیم توسعهدهنده پس از اختلاف با هیئتمدیره استعفا داد. آنها وعده دادند که یک شرکت جدید تأسیس کرده و به ادامه مأموریت خود ادامه خواهند داد. از سوی دیگر، جیپیمورگان اعلام کرد که قصد دارد ارز دیجیتال JPM Coin را روی شبکه کنتون راهاندازی کند و بارکلیز نیز در استارتاپ پایدار UBYX سرمایهگذاری کرده است که زیرساختهایی برای جابهجایی پول دیجیتال میان نهادهای مجاز فراهم میکند.
کمیته بانکی سنا نیز تحت فشار فزایندهای قرار دارد و در آستانه رأیگیری مهمی درباره ساختار بازار رمزارزها در هفته آینده است. وایومینگ اولین استیبلکوین دولتی خود را با نام Frontier Stable Token معرفی کرده که هماکنون برای عموم در دسترس است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
magdigi.ir/post/10934
کپی شد!