بازار جهانی کریپتو به خوبی به جلو میرود و در روزهای اخیر شاهد رشد ۲ درصدی به ارزش ۳.۲۲ تریلیون دلار بودهایم. بیتکوین ۱ درصد افزایش یافته و به ۹۳,۷۸۰ دلار رسیده، اتریوم نیز با رشد ۲ درصدی به ۳,۲۴۰ دلار رسید. جالبتر اینکه سولانا ۳ درصد رشد کرده و به ۱۳۹ دلار و ایکسآرپی ۱۲ درصد افزایش به ۲.۳۷ دلار داشته است.
در میان حرکتهای برتر، RENDER و SUI و LIT هرکدام تا ۱۸ و ۱۵ درصد صعود کردند. بانک آمریکا بهطور رسمی توصیههای کریپتویی خود را برای مشتریان ثروتمند با حداکثر ۴ درصد تخصیص به سبد سرمایهگذاری آغاز کرده است. همچنین، مورگان استنلی درخواست ثبت یک صندوق سولانا را برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار کرده است. وزیر دارایی ژاپن نیز ضمن حمایت از ادغام عمیقتر کریپتو، کاهش مالیاتها و اصلاحات در سطح صرافیها را پیشنهاد کرده است.
اما داستان به اینجا ختم نمیشود! ویتالیک بوترین ادعا کرده که اتریوم با پیادهسازی نقشه راه لایه دوم، مشکل «تراپی دوگانه بلاکچین» را به خوبی حل کرده است. از سوی دیگر، کریکن در حال بررسی گزارشها درباره فروش احتمالی دادههای مشتریانش در دنیای تاریک پس از بروز یک نقص امنیتی است. کاربران لجر نیز به شدت نگران هستند چون این ارائهدهنده کیف پول سختافزاری با یک شکاف داده که به همکار تجارت الکترونیکش گلوبال-ای مربوط میشود، به خطر افتاده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi10735n
کپی شد!