در یک اتفاق بی‌سابقه، بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار در سال 2026 شاهد کاهش قیمت‌ها بود. بیت‌کوین با افت 2 درصدی به 92 هزار دلار رسید، در حالی که اتریوم و سولانا هر کدام 1 درصد کاهش داشتند و به ترتیب به 3,210 دلار و 138 دلار رسیدند. همچنین، XRP نیز با کاهش 5 درصدی به 2.24 دلار رسید.

در سمت دیگر خبری خوش برای سرمایه‌گذاران، مورگان استنلی به تازگی درخواست‌هایی برای راه‌اندازی ETFهای مربوط به بیت‌کوین، اتریوم و سولانا ارسال کرده است. همچنین، کمیته بانکی سنا ایالات متحده برای رای‌گیری درباره لایحه ساختار بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده برنامه‌ریزی کرده است. به‌علاوه، شبکه اتریوم رکورد جدیدی از تراکنش‌های روزانه (بیش از 2 میلیون تراکنش) را ثبت کرده و تلگرام اعلام کرد که در سال گذشته 450 میلیون دلار از توکن TON خود را به فروش رسانده است.

پیشرفت‌های اخیر در دنیای کریپتو به شایعاتی درباره ایردراپ Hyperliquid دامن زده است که همه اینها نشان‌دهنده آینده‌ای پُرتلاطم برای بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)