بازار ارزهای دیجیتال این روزها تحت تأثیر تنش‌های تعرفه‌ای ترامپ به شدت قرمز شده است. بیت کوین با کاهش 2 درصدی به قیمت 91,100 دلار رسیده، اتریوم 4 درصد افت داشته و در سطح 3,105 دلار قرار دارد، همچنین سولانا و XRP نیز به ترتیب 3 و 2 درصد کاهش یافته‌اند. در حالی که برخی از ارزها مانند CC، MYX و SYRUP شاهد افزایشی قابل توجه بوده‌اند.

از طرف دیگر، بورس نیویورک (NYSE) به سمت ایجاد بازار 24 ساعته و تبدیل سهام و ETF‌ها به توکن حرکت می‌کند. Steak ’n Shake همچنین ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت کوین تقریباً 10 میلیون دلاری را اعلام کرد. همچنین ویتالیک بوترین خواستار الگوهای حکمرانی پیچیده‌تر برای DAO‌ها شد تا به بهبود پاسخگویی و پایداری درازمدت کمک کند. برمودا نیز برنامه‌هایی برای ایجاد یک اقتصاد ملی کاملاً مبتنی بر زنجیره با همکاری Coinbase و Circle در زمینه پرداخت‌ها و زیرساخت‌های مالی توکن‌شده ارائه داده است.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)