بازار کریپتو تحت تاثیر نوسانات تعرفه‌ای ترامپ به رنگ قرمز درآمده است؛ بیت کوین با کاهش 2 درصدی به 91,100 دلار رسیده، اتریوم 4 درصد کاهش داشته و به 3,105 دلار رسیده است. سولانا هم 3 درصد نزول کرده و به 129 دلار رسیده، در حالی که ایکس‌آرپی با کاهشی 2 درصدی، قیمت 1.93 دلار را تجربه می‌کند. در میان ارزهای دیجیتال کم‌ترین کاهش، CC با 12 درصد افزایش، MYX با 5 درصد و SYRUP با 4 درصد پیشتاز بوده‌اند.

در خبری جالب، NYSE آماده‌سازی برای راه‌اندازی معاملات توکن‌سازی شده سهام و ETF به صورت 24/7 را آغاز کرده است. همچنین، Steak ’n Shake حدود 10 میلیون دلار در معرض بیت‌کوین قرار داده و برنامه‌ای برای ایجاد یک ذخیره استراتژیک BTC در نظر دارد. ویتالییک بوترین هم خواستار مدل‌های پیشرفته‌تر حکمرانی DAO برای بهبود مسئولیت‌پذیری و پایداری درازمدت شده است.

در مورد ETFها، بیت‌کوین در روز جمعه 394 میلیون دلار خروج خالص داشت که یک دوره 4 روزه ورودی را شکسته است، در حالی که ETFهای اتریوم همچنان با 4.7 میلیون دلار ورودی مثبت باقی مانده‌اند. در فضای میم‌ها هم، بیشتر میم‌ها نزولی بوده و Doge، Shiba و PEPE هر کدام 1 تا 2 درصد کاهش یافته‌اند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)