امروز بازار کریپتو تحت تأثیر تب و تاب تعرفه‌های ترامپ در حال نزول است. بیت‌کوین با کاهشی ۲ درصدی به قیمت ۹۱,۱۰۰ دلار رسیده و اتریوم نیز ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد و به ۳,۱۰۵ دلار رسیده است. در این بین، ارزهایی مانند سولانا با ۳ درصد کاهش به ۱۲۹ دلار و ریپل با ۲ درصد کاهش به ۱.۹۳ دلار رسیده‌اند. در عوض، چند ارز دیگر مثل CC (+۱۲%)، MYX (+۵%) و SYRUP (+۴%) حرکت‌های خوبی از خود نشان داده‌اند.

به تازگی نیویورک استاک اکسچنج (NYSE) برای راه‌اندازی معاملات توکنیزه شده سهام و ETF به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌سازی است. همچنین، استیک‌ان‌شیک به طور تقریبی از ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین خبر داده و در حال ایجاد یک ذخیره استراتژیک برای بیت‌کوین است. ویتالیک بوتیرین به دنبال مدل‌های پیچیده‌تر برای حکمرانی DAO‌هاست تا مسئولیت‌پذیری و پایداری درازمدت را بهبود بخشد.

نظر کارشناسی:

با توجه به اعلام برنامه‌ها برای توکنیزه کردن معاملات در NYSE، می‌توانیم انتظار افزایش تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال را داشته باشیم. این موضوع به همراه اقدامات استراتژیک شرکت‌ها همانند استیک‌ان‌شیک، به احتمال زیاد می‌تواند بازار را به سمت صعودی جدیدی هدایت کند. همچنین، همکاری برمودا با پلتفرم‌هایی همچون کوین‌بیس می‌تواند فعالیت‌های اقتصادی دیجیتال را به سطح جدیدی برساند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)