بازار جهانی کریپتو بار دیگر با رشد 2 درصدی به ارزش 3.22 تریلیون دلار دست پیدا کرد. در این میان، بیتکوین با رشد 1 درصدی به 93,780 دلار رسید و اتریوم نیز 2 درصد بالا رفت و به 3,240 دلار رسید. سولانا با 3 درصد افزایش به 139 دلار رسید و ایکسآرپی بهطور چشمگیری 12 درصد رشد کرد و به 2.37 دلار رسید.
برترینهای امروز شامل RENDER (+18٪)، SUI (+18٪) و LIT (+15٪) بودند. بانک آو آمریکا بهطور رسمی توصیههای کریپتویی خود را برای مشتریان ثروتمند خود با حداکثر 4 درصد تخصیص در پرتفو اعلام کرد. همچنین، مورگان استنلی برای ایجاد یک تراست سولانا با SEC ثبتنام کرد. امروز گلدمن ساکس، کوینبیس را به رتبه «خرید» ارتقا داد و همزمان رتبهی eToro را کاهش داد. وزیر دارایی ژاپن نیز به ادغام عمیقتر کریپتو، شامل کاهش مالیاتها و اصلاحات در سطح صرافیها، تأکید کرد. ویتالیک بوترین ادعا کرد که اتریوم بهطور مؤثری «تروئل بلاکچین» را با توازن در تمرکززدایی و مقیاسپذیری از طریق نقشهراه لایه دوم خود حل کرده است.
در عین حال Kraken در حال بررسی گزارشهایی است که اطلاعات مشتریانش بهطور مشکوکی در دارک وب فروخته میشود. کاربران لجر نیز بهخاطر نقص امنیتی که شامل شریک تجارت الکترونیکیشان، Global-E، میشود، در حالت آمادهباش هستند، چرا که این نفوذ منجر به افشای جزئیات تماس مشتریان شده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi101910
کپی شد!