بیتکوین به پایینترین سطح خود یعنی ۶۴ هزار دلار رسید و این کاهش ناگهانی به دنبال افزایش احتمال افزایش نرخ بهره بعد از اولین کنفرانس خبری کاون وارش، عضو جدید FOMC، اتفاق افتاد. سوال اینجاست که آیا واقعاً وارش دلیل این ریزش بود یا الکس سیلور (Saylor) نقش بیشتری در این فروش داشت؟
نگرانیها درباره سیاستهای پولی فعلی و امکان افزایش نرخ بهره، بازار رمزارزها را تحت فشار قرار داده و باعث شده تا سرمایهگذاران با احتیاط بیشتری عمل کنند. حالا همه چشمها به حرکات بعدی این نهنگها و سرمایهگذاران بزرگ دوخته شده است تا ببینیم آیا میتوانند آرامش را به بازار بازگردانند یا خیر.
نظر کارشناسی: تحلیلگران بر این عقیدهاند که اگر FOMC به افزایش نرخ ادامه دهد، احتمالاً بازار رمزارزها تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت. همچنین، شایعات پیرامون تأثیرات فروش بزرگ سرمایهگذاران کلان میتواند نوسانات بیشتری را به همراه داشته باشد. به نظر میرسد در روزهای آینده، تماشای عملکرد بیتکوین و دیگر ارزها اهمیت ویژهای پیدا کند.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi10108q
کپی شد!