بازار رمزارز جهانی دوباره با یک افزایش ۲ درصدی، به مرز ۳.۲۲ تریلیون دلار رسید. در این روزهای صعودی، بیتکوین با ۱ درصد رشد به ۹۳,۷۸۰ دلار و اتریوم با ۲ درصد رشد به ۳,۲۴۰ دلار افزایش پیدا کردند. همچنین، سولانا ۳ درصد به ارزشش اضافه کرد و به ۱۳۹ دلار رسید؛ در میان همه این ارزها، XRP با یک صعود چشمگیر ۱۲ درصدی، به ۲.۳۷ دلار رسید.
در کنار این تحولات، بانک آمریکا به طور رسمی پیشنهادات کریپتویی خود را برای مشتریان ثروتمند راهاندازی کرد که میتواند تا ۴ درصد از سبد سرمایهگذاری آنها را شامل شود. همچنین، موریس استنلی توافقنامهای برای ایجاد یک تراست سولانا به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه کرده است. وزیر اقتصاد ژاپن نیز از ادغام عمیقتر ارزهای دیجیتال حمایت کرده و به کاهش مالیات و اصلاحات سطح صرافی اشاره کرده است. در این میان، ویتالیک بوترین ادعا کرده که اتریوم به طور موثری «چالش سهگانه بلاکچین» را حل کرده است.
در خبری نگرانکننده، صرافی Kraken در حال بررسی گزارشهایی است که نشان میدهد ممکن است دادههای مشتریان آن در وب تاریک به فروش برسد. همچنین، کاربران کیف پول لجر باید هوشیار باشند زیرا این شرکت با یک نقض امنیتی مرتبط با شریک تجاریاش، Global-E، مواجه شده که اطلاعات تماس مشتریان را افشا کرده است.
منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)
n8n.ir/mdi100833
کپی شد!