بازارهای کریپتو به دنبال نوسانات تعرفه‌ای ترامپ دچار تنش شده‌اند و اکثر ارزهای دیجیتال در وضعیت نزولی به سر می‌برند. بیت‌کوین با افت 2% به 91,100 دلار، اتریوم 4% کاهش یافته و به 3,105 دلار رسیده، سولانا 3% کاهش قیمت داشته و به 129 دلار رسیده است. در این بین، برخی ارزها مثل CC، MYX و SYRUP در حالی که روند مثبتی را دنبال می‌کنند با افزایش 12%، 5% و 4% به رشد خود ادامه می‌دهند.

از بررسی‌های جدید بازار می‌توان به آغاز آماده‌سازی بورس نیویورک برای معاملات 24 ساعته و توکنیزه ارزهای دیجیتال اشاره کرد. همچنین Steak ’n Shake خبر از حدود 10 میلیون دلار درگیر با بیت‌کوین و ذخیره استراتژیک BTC خود داده است. ویتالیک بوترین نیز خواستار مدل‌های پیشرفته‌تر برای حاکمیت DAOs شده تا شفافیت و پایداری درازمدت را بهبود بخشد. برمودا نیز در حال برنامه‌ریزی برای یک اقتصاد ملی کاملاً زنجیره‌ای است که در همکاری با Coinbase و Circle بر روی پرداخت‌ها و زیرساخت‌های مالی توکنیزه کار می‌کند.

منبع: Decrypt (مشاهده متن اصلی)